Türklere masallar: Kürtler bizim kardeşimizdir
TÜRKSOLU
Anasayfa  |  Gazete  |  Dergi   |  Kitaplar  |  Broşürler  |  Filmler  |  Ziyaretçi Defteri  |  Abonelik  |  Künye  |  İletişim  |  Arşiv  |  Sayı: 





Sayı: 40-41





Sinei Millete

21 dakikalık film
 

Türklere masallar:
Kürtler bizim kardeşimizdir

Alışverişimi Türkten Yapıyorum Param PKK'ya GitmiyorKampanyamız ve itiraz edenler:
Biz ne dedik onlar ne anladı?

2 Aralık Pazar günü İstanbul’da yapılan tanıtım toplantısıyla birlikte TÜRKSOLU’nun yeni bir kampanyası başladı:

“Alışverişimi Türk’ten Yapıyorum-
Param PKK’ya Gitmiyor”

Bu sloganın pek çoklarının itirazına neden olacağını elbette bekliyorduk.

Diyecekleri şeyleri de elbette çok iyi tahmin ediyorduk.

Ve bizi hiç yanıltmadan tam da beklediğimiz şeyleri papağan gibi söylemeye başladılar.

Özetle:

Bu slogan Türk-Kürt kardeşliğini dinamitler,

Bu slogan ülkede bir Türk-Kürt gerilimine neden olur

Bu slogan Kürt’lere karşı bir kampanyadır...

Şimdi burada duralım:

Bizim sloganımızda Kürt’ten bahsediliyor mu?

Hayır!

Peki o zaman nereden çıkarttınız Kürt’ü?

İşte bu soruya verilecek cevap bizim bugün yaşadığımız temel problemi ortaya koyacaktır.

Kürt Türk’ün kardeşi mi, karşıtı mı?

Birinci olasılık şudur:

Alışverişimi Türk’ten yapıyorum cümlesinin Türkçesi, ya da algılanışı, ya da kimilerine göre asıl söylenmek istenen şey Kürt’ten alışveriş yapmıyorum’dur!

Bizim bunu kastedip kastetmediğimizin şu an için hiçbir önemi yok ama bu slogandan bu sonucu çıkartanlara soralım:

Neden Türk’ün karşısına hemen Kürt’ü koydunuz?

Mesela neden Araplar gelmedi aklınıza?

Ya da Ruslar?

Veya İngilizler, Fransızlar, Almanlar?

Peki ya Amerikalılar?

Sorunun cevabını elbet siz de çok iyi biliyorsunuz; bu ülkede bugün Kürt, tek bir şeyi simgelemektedir:

Türk’ün zıddını!

Burada ifademiz tam gerçekliği göstermektedir:

Türk’ün zıddı.

Mesela bu slogana verilen cevaptaki Kürt, “bu ülkede Türklerle birlikte Kürtler de yaşıyor, Türk’ten alışveriş yapalım diyenler aslında Kürtlerden alışveriş yapmayın demek istiyorlar” türü bir cevabı açıklamaz.

Çünkü bu ülkede Türklerle Kürtler yaşıyorsa, hele hele aralarında denildiği gibi bir kardeşlik olsaydı hiç kimse buradaki sloganda Türk’ün karşısına Kürt’ü koymazdı.

Yani aslında bu slogana yapılan itiraz, itiraz edenlerin de kafasından geçeni ortaya koymaktadır:

Kürt, Türk’ün yanında değil karşısındadır!

O halde bizim sloganımıza itiraz edenler, aslında kendi kendilerine tuzağa düşmüşlerdir:

Biz demiyoruz ama onlara göre Türk-Kürt kardeşliği değil Türk-Kürt karşıtlığı vardır.

Her Kürt PKK’lı mı?

İkinci olasılığı değerlendirelim bir de:

Mesela itiraz edenler, Kürt’ü “Alışverişimi Türk’ten yapıyorum” cümlesinden değil de “Param PKK’ya gitmiyor” cümlesinden çıkartmışlarsa...

O zaman yine ortada sorunlu bir durum mevcuttur.

Neden PKK deyince aklınıza Kürt geliyor?

Yoksa Kürtler PKK’yı mı destekliyor?

Yok canım böyle düşünüyor olamazsınız!

Hiç bizim Kürt kardeşlerimiz PKK’yı destekler mi!

Yapmayın yoksa tüm Kürtlerin PKK’lı mı olduğunu düşünüyorsunuz!

Mesela neden “Param PKK’ya gitmiyor” cümlesinden Kürt’ü çıkarttınız?

PKK’yı destekleyen örneğin Brezilyalılar olamaz mı?

Ya da Çinliler?

Macarlar?

İskoçlar?

Ortadaki gerçek

Evet bu iki olasılık üzerindeki akıl yürütmemizi burada kesebiliriz.

Dediğimiz gibi bu slogan Türkiye’nin söylenemeyen gerçeğini ortaya koymuştur.

Bize göre olmasa bile büyük bir kesime göre ülkemizde durum şudur:

1-)Türkiye’de Kürtler Türklerin kardeşi değil karşıtıdır.
2-)PKK’nın parasal kaynağı Kürtlerdir.

İlerleyen sayfalarda okuyacağınız gibi aslında kampanyaya itiraz edenler de destekleyenler de aynı fikirdedir.

Ancak taraflardan biri, bu gerçeği çok iyi bilmekte fakat bunu gizlemektedir, diğeri ise bu gerçeği bilmekte ve söylemektedir.

Ama gerçek orta yerde durmaktadır.

Sevr’deki Güneydoğu

Ama bizim bu kampanyadan amacımız bu gerçeği bir kez daha ortaya çıkartmak değil elbet.

Türkiye’de 24 yıldır bir PKK terörü var.

Bu 24 yılda 6 bin askerimizi bu teröre şehit verdik.

Ama Türkiye’de 1920’den bu yana, 87 yıldır Kürt isyanları var.

1920 yılında imzalanan bir antlaşma var: Sevr.

Ve o antlaşmada bir madde var: Türkiye’nin güneydoğusundan Irak’ın Kuzeyine uzanan bir coğrafyada bağımsız Kürdistan kurulacak.

Şu an 2007’nin son ayındayız.

Sevr’de anılan coğrafyanın Irak’ın kuzeyini gösteren bölgesinde bir kukla Kürt devletçiği kurulmuş durumda.

Peki sırada neresi var?

Türkiye’nin güneydoğusu.

PKK’nın tabanı kim?

Peki bu bölgede hangi örgüt bu amaç için kan döküyor?

PKK.

İyi ama PKK’yı kimler destekliyor ve kimler besliyor?

Sayalım:

1-)ABD
2-)AB ülkeleri
3-)Yunanistan
4-)Rusya
5-)Ermenistan

Hepsine tamam.

Ama bu PKK’yı ayakta tutan sadece bu mu sizce?

Mesela tüm bu ülkeler aynı zamanda Sevr’e göre Türkiye sınırları içinde bir Ermenistan kurulmasını da istiyorlar öyle değil mi?

Peki neden ASALA tutmadı da PKK tuttu sizce?

Cevabı çok basit çünkü ASALA’nın tabanı yoktu ama PKK’nın var...

İşte geldiğimiz nokta o taban meselesidir: PKK Kürtler sayesinde vardır.

Nerelisin hemşerim?

Ama Kürtler bizim kardeşimiz mi diyorsunuz?

O halde şu soruları da cevaplayın:

PKK teröristleri sizce hangi etnik kökenden geliyor?

Kandil’i bassak ve tüm PKK’lı teröristleri getirsek, karşımıza dizsek ve sorsak: Nerelisin hemşerim?

Mesela İngilizler mi, Almanlar mı, Yunanlılar mı, Ermeniler mi, Türkler mi çoğunlukta çıkar?

Duyamadım ne diyorsunuz?...

Yok canım elbette Kürtler demiyorsunuzdur!

Yoksa siz de mi Türk-Kürt kardeşliğini bozmak istiyorsunuz!

Provokatörsün sen!

Hayır, hayır!

Siz hainsiniz!

Provokatörsünüz!

Siz ülkemizi bölmek istiyorsunuz!

Siz Türk’üm diyorsunuz ama asıl bu yaptığınız Türklere en büyük zararı vermektir!

Siz emperyalistlerin oyuncağısınız!

Hatta ve hatta siz bu ülkeye PKK’dan bile fazla zarar veriyorsunuz!

DTP’ye oy veren Almanlar...

Peki o halde geçelim teröristin etnik kökenini, bu tehlikeli bir konu...

Mesela ülkemizde bir yasal parti var ama PKK terör örgütünü açıktan destekliyor: DTP.

DTP’yi kimler desteklemiyor ki?

AB’si ABD’si.

Peki bu DTP’ye kimler oy veriyor?

Mesela Almanlar, Fransızlar, Amerikalılar mı?

Yoksa yoksa...

Hayır lütfen demeyin!

Sakın demeyin!

Çünkü siz de biliyorsunuz ki Kürtler bizim kardeşimiz!

Kurtuluş Savaşını birlikte verdik!

Kız aldık, kız verdik!

Biz etle tırrnak gibiyiz!

Asla Kürtler hiç DTP’ye oy verir mi?

Kim mi veriyor peki?

Boşverin canım, boşverin, bu ülkede birlik ve beraberliğe en fazla ihtiyaç duyduğmuz şu günlerde bu tür nazik meseleleri açmayın, kardeşlik havasını bozmayın.

O vatandaşlarımız Türk mü!

O mitingler mi?

Hangi mitingleri kastediyorsunuz?

Getirmeyin aklımıza o kötü anıları.

Ne olmuş yani.

Demokratik hak.

Diyarbakır’da 500 bin kişi toplanmış.

Van’da 200 bin.

Hakkari’de 50 bin.

Urfa’da 100 bin.

Tamam sayma listeyi.

Sen şimdi tutar Şırnak, Bingöl, Bitlis, Tunceli, Mardin, Siirt, Muş, Elazığ gibi illerimizi de sayarsın.

Ne olmuş yani bu bölgelerde yüzbinlerce insan mitinglere katılıyorsa?

Ne olmuş yani o mitinglerde Apo posterleri çılıyorsa?

Ne yapsın yani yüz binlerce insan, mitingi bölüp Apo posteri açanları mı engellemeye çalışsın.

Yok canım orası Trabzon mu!

Oradaki vatandaşlarımız linççi mi?

Irkçı mı?

Faşist mi!

Türk mü!

Burası İstanbul

Hem ben size bir şey söyleyeyim mi?

Bu kampanyanız var ya...

Alışverişimi Türk’ten Yapıyorum Param PKK’ya gitmiyor.

Rozetleri var.

Kim korkmadan yakasına takıp sokağa çıkabilir?

Kim korkmadan dükkanının camına asabilir?

Kim korkmadan arabasına asabilir?

Herkes asar mı sence?

Ne demek istiyorsun açık söyle?

Tehdit mi ediyorsun!

Yok canım hani birisi dükkanın ya da arabanın camını indirebilir?

Niye ki, burası İstanbul.

Trabzon olsa anlayacağım orada linççiler var.

Ama burası İstanbul.

Burada İstanbul’un yerlisi az, ama Diyarbakırlı, Vanlı, Muşlu, Urfalı, Siirtli, Mardinli çok.

Yani burası emin bir yer.

Apo posterlerine bile saldırmayan benim demokratik, barışçıl, insansever, mazlum, gariban kardeşim, Kurtuluş Savaşını birlikte verdiğim karrdeşim, kız alıp kız verdiğim kardeşim, etle tırnak olduğum kardeşim, Kürt kardeşim mi bir şey yapacak!

Buna inanamam.

Ben bunun tam aksini ispatlayacağım.

Bu ülkede Kürtlerin Türklere hiçbir düşmanlığı olmadığını ispatlamak için rozeti yakama takıp gururla, korkmadan dolaşacağım sokaklarda.

Tüm arkadaşlarıma da vereceğim onlar da korkmadan takacaklar.

Dükkanlarımıza asacağız.

Ve göreceksiniz o rozetin olduğu dükkanlara asıl Kürtler gelecek alışveriş yapmaya.

Çünkü Kürt kardeşlerimiz güçlü Türkiye isterler.

Bilirler ki Türklerin ne kadar çok parası olursa paralarını devlete verirler.

Asla PKK’ya vermezler.

Kendileri mi?

Yok canım onlar zaten vermezler!

Nâzım Hikmet
Büyütmek için tıklayınız

Y A Z I    H A K K I N D A K İ    G Ö R Ü Ş L E R...
 

 

Öncelikle bu güzel yazılarla ilk uyanış ve düşünce kıvılcımlarını başlatanlara minnetar olacağız Türk Milleti olarak. Biz chp'li bir aile olarak ,en azından Türkiye'ye sosyal demokrat pencereden baktığımız için, 25 yıldır süren pkaka teröründe bile, bu göçle gelen kürtlerle pekakalıları ayrı sanıyorduk. Yani küçük bir kısım pekaka zihniyetinde, ama bizim illere göç edenler pekakayı gesteklemiyor sanıyorduk. Bunun için de bunlara maddi-manevi yardı ediyor ve komşumuzdan apartmanımızdan destek topluyorduk. Ama şimdi anladık ki bunlar türk illerini işgal ve istila için köylerini kendileri yakıp gelmiştir buralara bu büyük sevr planına göre. Galiba  Van tarafkarından bir köy de ağadan kaçıyoruz diye Trakya'ya ;yine Bilge Köyü katlimından saldırgan taraf da Trakya bölgemize yerleştirildi 2-3 yıl içinde.Yani köy yakamayanlara da böyle mazeret buldular Ve bu aşiretler göç ettikleri yerde 5-10 yıl içinde şehir ekonomisini ele geçirdiler çer-çöp toplayarak güya. Aslında  yaptıkları işler araç ;kara para aklıyorlar tabele şirketleriyle. Bir Türk 2 çocuğu ile o şahirde yoksulleşirken,son 20-30 yıldır göçle işgal ve istila edenler tek kadından 10'larca çocuk ve iki üç eşli aşiretlerle karınca gibi çoğalarak, bir de 2 senedir pekaka diliyle türk şehirlerinde konuşularak yeni nesillerimiz yanlış görüntüler içinde büyümektedir, Bu yüzden Türkler uyanıp acilen KÜRT'LERE TECHİR FİKRİNDE BİRLEŞMELİYİZ. Hep belki şuna sığındık: ORDU ATATÜRKÇÜLÜĞÜ KORUR, CHP TÜRKİYE'Yİ PKAKAdan korur dedik ,ama şimdi anladık ki ordu pasifize edilmiş,CHP de KÜRTLEŞmiş....! Tabandan örgütlenen ULUSAL PARTİ tek umudumuz.... 90  YIL ÖNCEKİNDEN KOLAY DEGİL DURUMUMUZ....

Misafir, Mersin
9 Eylül 2010


yazdığınız herşeye canı gönülden katılıyor ve bende alşverişimi TÜRK olandan yapıyorum.. Türkün Türkten başka dostu yok bunu bir kez daha hatırladım..

Türkçü, Çorum
6 Eylül 2010


Makalede yazılanlara şapkamı çıkarırım.Hepsine katılıyorum.Arkadaşlar artık uyanalım.Ben artık Türk olduğuna emin olduğum kişilerden alış-veriş yapıyorum.Bu faşistlik değil,bu TÜRK'ÜN BU TOPRAKLARDA VAROLMASI DAVASIdır.Alış-veriş yaptığımız yerlere lütfen çok dikkat edelim, DİNCİLERDEN DE ALIŞVERİŞ YAPMAYALIM !!!

Gültekin Can, Edirne
6 Eylül 2010


kürtten olmaz evliya sakın koyma avluya diyen sevgili öğretmenimiz. Tek cümleyle herseyi anlatmışsınız. Artık sizin gibi aklı başında derin düşünebilen vatansever öğretmenlere ihtiyacımız var. Ama bunu derste söylemeyin kürt öğrencileriniz olabilir. Bence hiç bir türk kürtlerle evlenmemeli kanlarını temiz tutmalı. Sizi seviyor ve en derin saygılarımı sunuyorum sevgili öğretmenim. Bu arada yorumuznuzdaki belagate hayran olmamak elde değil. Tekrar saygılar.

Anonim, İstanbul
18 Ağustos 2010


ülkücüyüm ama milliyetçilik asıl sizdeymiş bizim ödlek başbuğdan bir hayır gelmeyecek, beline silah takıp mafyacılık oynarlar ancak mhp liler artık mhp li falanda değilim

İsmet Korhan, İstanbul
11 Temmuz 2010


aynEN KATILIYORUM  CANI GONULDEN  BU AŞK BURADA BITMIŞTIR ZATEN YOKTUDA  ARTIK SIRA VATANI MUDAFADA  NE GEREKIYORSA YAPMADA    SAYGILARIMLA

Yunus Taşkın, İstanbul
8 Temmuz 2010


Geçmiş bir yazı fakat şans eseri canım sıkıldı ve Türkiyede türkmü çok kürtmü çok diye arama yaptım.sonra bu site gözüme çarptı.içimde İlk etepda snki bunları okurken suç işliyormuş gibi bir his oluştu.sonrasında düşünmeye başladım.niye suşki ben Türküm ve burdki herkeste Türk eee niye bu his,Uyandım rtık o kadar bastırılmışızkiTürk olduğumu nereyse suç sayacağım kendime durumuna gelmişim.Geçen gün aklıma geldi n çok kim suç işliyor ve en çok kim beni iş ilişkilerimde tehtid ediyor,ben eskiden hırsızlık olayarında ilk aklıma gelen etnik kimlikler çingenelerdi.hatta Annem "bak oğlum kapının önünde oynam derken ikaz ederdi çingeneler seni kaçırır oğlum derdi"yani eskiden hırsız ve kötülük onlardan gelir düşüncesi vardı tam 30-35 yıl öncesinde şimdi ?? Tabiki Kürtler kapkaç onlard,erar eroin satıcısı büyük kısmı onlar,Aksrayda brlar pavyonlar,dolandıranlar zorbalar,kadın satanlar, düşünün kimler? bencede onlar..işte al sana kardeşlerimiz,Neresi Kardeş Hani
  bizim birlik berberliğimiz bunu koruya kanun veya kanun adamı?ben kendimi koruycam diye adamı vursam benim milletimin bekçisi bana 15-20 yıl hapis cezası verirler sonra ailem ne yapar diye düşünürken  onlar polis arabalarında gülüşüyorlar ,aile onların öyle birderdi yok korkularıda yok .nasıl evet bencede istila edilmişiz am gören Türk yok Aynı benim gibi uyuyoruz yada uyutuluyor ve bastırılıyoruz...Ben uyanıcam hadi hep beraber uyanalım.NE MUTLUKİ TÜRKÜM.ve Okuyan sizlerde TÜRKSÜNÜZ..Artık  birlik olalım olalımki sivil toplum olarak güvenebileceğimiz Alemzi bir nebze olsada koruyacak birileri olur artık diye direnmeye ve savaşmaya başlıyabilelim...

Erdoğan Çakıl, İstanbul
3 Temmuz 2010


bu yazı çok güzel olmuş bütün gerçekleri açıklamış, bu zaman a kadar kürtler Türklerin aleyhine bir çok hainlik yaptılar. ama kürtlerin yaptığı biz masum TÜRK halkına demokratik arayış çabaları olarak gösterildi. kürtler TÜRKlerin bir numaralı hasmı ve düşmanıdır. bunu kimse inkar edemez. kürtlerin  TÜRK lere yapmadığı kötülük kalmamıştır. askerlerimizi şehit ettiler, polislerimizi, öğretmenlerimizi vs.. kürtlerin barbarlığını saymakla bitiremeyiz. biz TÜRK halkına yıllarca kürtlerin bizim kardeşlerimiz olduğu masalları anlatıldı. kardeş böylemi yapar, bu nankör halk hiç bir güzelliğe layık değildir. kürtlerin bu gün fakir olduklarını söylemek büyük bir yalandır. çünkü kürtler her türlü devlet imkanından faydalanmaktadırlar, memur , işadamı vs olabilmektedirler. o zaman çıkan sonuç kürtlerin TÜRK lere büyük nankörlükler yaptığıdır. bunu kimse inkar edemez.  ALLAH bu nankörlere hakettikleri cezayı verecektir.( bizi bu konuda aydınlatan Türk Solu gazetesine teşekkürler)

Ömer, Kayseri
1 Temmuz 2010


bi ülkücü olarak diyebilirimki yazı gerçekten çok güzel olmuş ve bu kadar açık anlatalabilir asıl olan gerçekler... yazan arkadaşımızın canı gönülden kutluyorum.

Ömer Baş, Isparta
28 Haziran 2010


gerçekleri   gerçek  yüzüyle  görebilmek  zor .  harika bir  yazı  teşekkürler  görmemize  yardımcı  olduğunuz  için..

Zeynep Gülaçtı, İstanbul
25 Haziran 2010


ARKADAŞLAR HER İLDE Bİ DERNEK AÇIP ORADA HERŞEYİ PAYLAŞMALIYIZ BİRBİRİMİZİ TANIMALIYIZ BİRBİRİMİZE DESTEK OLMALIYIZ VE DAHA FAZLA BİLGİ SAHİBİ OLMAMIZ LAZIM BÖYLECE HER İLDE İSTEDİĞİMİZ GİBİ DAHA PLANLI BİR ŞEKİLDE HARAKET EDEBİLİRİZ BENİM DÜŞÜNCEM BU

Memet, İzmir
21 Haziran 2010


evet aynen her kelimenize katılıyorum fakat biz arkamızda devlet olmadan ne yapabiliriz benim 3 aylık bi bebegim var ve benşm gördügim hiç birşeyi görecegini zannetmiyorum icim acıyo bu halimizi görünce nerdesin ATAM gel gör halimizi kanla aldıgımız toprakları parayla satıyoruz tesekkur ederim.

Huriye Orhan, Aydın
18 Haziran 2010


Yazdiklariniz ,güzel tam eksiksiz,bu yazilanlari Politikacilarimizda biliyorlar,ben sunu söylemek isterim Diyarbakir Beldiye baskani Meclisimize Küfür ediyor,Türk halkinin Maasini aliyor ve hakaret ediyor buna hic kimse ses cikarmiyor,yazinizda yazdiginiz Vatandas bu plakarti yakasina asarsa dediniz ne olur,?? korkar dediniz yanlis anlamadim ise :! peki Belediye Baskanina neden Politikacilarimiz bir sey yapamadi acikca Türk Milletine hakaret yagdirdi,buna nedemeli,birde Maas ödeniyor,Tük halkinin parasi ile.daha PKK ya destek veren diger Belediye ve Belde Baskanlarida var,simdi soruyorum sizlere acaba Halkmi cekingen yoksa Politikacilarimizmi cekingen,,??..  önce burda bir düsünelim sayin yazar..Demokrasi bir Ülkeyiz,biz görüslerimizi söylersek ceza aliyoruz Politikacilara karsi ama onlar istediklerini diyorlar bizlere Demokrasi bunun neresinde sorarim sizlere,sen ve bizler denileni yapacagiz onlar istedikleri gibi sayacaklar,yikacaklar vuracaklar ve buna Demokrasi
 diyeceksin,birakin ben bir Türk olarak,bunu hic bir zaman asla desteklemiyecem,asil icimizde bizi vuranlar Gündüz Kuzu gece Kurt cinsinden,önce icimizdekileri temizlememiz gerek.Cikarlari ugruna Dinini ve Milletini ückagitla dolandiran asil bu insanlari icimizdek yok etmemiz lazim gelir Önce o zaman Türkiye,miz tam anlami ile Huzura kavusur.lafla degil.bize tam anlami ile ikinci bir ATA lazim.buda  Atatürk,ümüzün Partisinden Gelir diyorum.
Saygilarimi sunar islerinizde Basarilar dilerim,bir yanlisim var ise yazilarimda özür dilerim,burda sahisa ilgili bir hakaret icermedigimi bildirir tekrar saygilarimi sunarim.

Falko, Almanya
31 Mayıs 2010


söyleyecek hiçbir şeyyok.tek kelime çok dikkatli ve uyanık olmamız lazım .  allah cc.türk milletini korusun ve yüceltsin.

Memet Keklik, İstanbul
17 Mayıs 2010


bu kampanyaya her türkün destek vermesini umuyorum

Volkan, İzmir
15 Mayıs 2010


Doğru söze ne denir.

Türk Oğlu Türk, İstanbul
19 Mart 2010


kurban olatım vatanıma  lanet olsun susupta yatana bu vatan bizim

Uğur, Artvin
20 Şubat 2010


sizinle hiç bir zaman kardeş olamayız anlayın

Anonim, İstanbul
13 Şubat 2010


sayın türksolu okuyucuları yukarıdaki yazıları okudum istanbuldan yazan kubilay kardeşimizin sarırlarını okudum evet gerçekten iyi bir konuya parmak basmış yeşil sermayeden ve fethullahçılardan söz etmiş yazısında.mesleğim gereği eğitimin içinde bulunmaktayım fethullahçılara ve kürtlere hizmet ediyor ve para kazandırıyoruz bilmem bunu kaç TÜRK aydını  TÜRKGENCİ  TÜRK Anne ve babası biliyor.
Bu adamların kurduğu dersanelere çocuklarını gönderen onların kitaplarını okutan öğretmenler ve öğrenciler siz istediğiniz kadar bek pkk destek vermiyorum diyenler okuduğunuz okullarda dağıtılan ders kitaplarının bile fethullahçılara oradanda dolaylı yoldan pkk ya gittiğini biliyormusunuz.Sait nursiyi destekleyen bu sahsın görüşlerine hizmet eden ahmaklar bizim çocuklarımızıda zehirlemeyin dini siyasete elet edip geriden pkk desteklemeyin. Sayın anne ve babalar gençler üniversiteye  sbs ye hazırlanırken almış olduğunuz kitapların paralarını nereye gittiğini öğrenin eğer ATATÜRKÇÜYÜM DİYORSANIZ LÜTFEN okuduğunuz ders kitaplarının yayın evlerine bakın G.AF.K.Zam.Zi.Fe.Pa.Ti.daha neler.İşte fethulah dersaneleri +dolaylı yoldan pkk.başka sözüm yok paranız PKK gitmesin. YAŞASIN ATATÜRK ün kurduğu T.C.
YAŞASIN KEMALİST DEVRİMLER
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

Adamlar eğitime sızdı.
Adamlar öğretmenlere baskı yapıyorlar.
Adamlar T.C.yıkmak için kitaplarıyla büyük sermeye ve rant sağlıyorlar.

Yörük, İçel
11 Şubat 2010


SENIN UGRUNA SENIN YOLUNA HER SEYE VARIZ ...YA ÖLÜM.

Ahmet, İstanbul
2 Şubat 2010


yakinda erken secim görünüyor atatürkcü partiyi biran önce bekliyoruz

Tahsin, İzmir
27 Aralık 2009


dostum agzına, eline ve gönlüne saglık umarım  bu gerçekleri kendine aydın ve kaanat önderi denenlerde görür
 ne mytlu türküm diyene

Arslan İpek, Balıkesir
26 Aralık 2009


çok çok güzel

Erdal, İstanbul
20 Aralık 2009


Bunların kıllarına zarar gelse olayı kan davası haline getirirler. Bu onların genlerinde vardır.  Bilge köyünde 44 kişiyi katletmeleri de buna sadece bir örnek. Şehirlerde insan yakmak, halkı bombalamak, doğmuş ya da doğmamış bebekleri katletmek ve diğerleri ... Araba ile kasıtlı insan ezip öldürmek de bu türe özgü bir davranış çeşidi. Altınova'dan sonra en son İzmir'de gözlemlendi böyle bir ilkel davranış biçimi. Mağara devrinden beri pek evrimleşememiştir bu tür.

Turgut Öz, Edirne
20 Aralık 2009


Kampanyanızı ve yazınızı tebrik ediyorum. Çok mükemmel. Tabii anlayana. Yalnız bir hususu ilave etmek istiyorum.İrticacı şeriat yanlılarını da unutmamaız lazım.illegal örgüt gibi ülkemizi içten kuşatan,nihai hedefleri,Türkiye CUMHURIYETİ ni yıkıp,şeriat devletini kurmak olan hainlerden de alış veriş yapmamamız gerektiğini ilaveten söylemek istiyorum. Bunların hangi kuruluşlar olduğunu bu kampanya ile duyurmamız ve PKK destek veren başta ABD ve AB ülkeleri olmak üzere  onların ülkemizdeki  temsicisi olan Alışveriş merkezlerinden de  alışveriş yapmamız gerekir. Bununla ilgili halkımıızı uyarıcı ve bilgilendirici bildiri-broşürlerin dağıtılmasında yarar olduğu düşünüyorum.

Kemal Canay, İçel
20 Aralık 2009


Ben türk oglu türküm benim kardeşim dedigim insan yedi düvene hükmetmiş bir milletin arkasın dan fırsat buldukça hançerisaplamaz o yüzdenki Kürt-Türk kardeşligi ne inanmıyorum

Kardeşlik leri böyleyse düşmanlıkları nasıldır acaba sorarım size benim kardeşim nankör olamaz benim kardeşim riyakar olamaz

En önemlisi benim kardeşim yaşadıgı topraklara ihanat edemez

Mustafa, Isparta
12 Aralık 2009


Bir Atsız'cı olarak helal olsun.ülkücüler gibi din kardeşliği masalına kanmıyorsunuz.Helal olsun size! Tanrı Türk'ü Korusun

Türkçü Turancı, İstanbul
9 Aralık 2009



Bravo kral çoplak ama ilk söyleyen siz oldunuz.

Alper, Yurtdışı
5 Aralık 2009


Evet,artık Türk'lerde aymazlıktan kurtulup,kendi benlik ve tavırlarını ortaya koyma zamanı gelmişte geçiyor bile...Kürt açılımıyla birlikte alevlenen kürt kalkışmalarına bakıp şapkamızı önümüze koyup bir daha düşünmek zorundayız.Daha bugün ki haberlerde eylem içindeki kürt gruplarının bir binadan açılan türk bayrağına saldırmaya kalkışmaları damı birşey ifade etmiyor bu aymazlara...Bayrağıma saldıran şerefsizden kardeş mi olur?.Bayrağıma saldırıyorsa ilk fırsatta benide köleleştirecek demektir.Bayrağıma saldıran,vatan hainidir,şerefsizdir,soysuzdur.Asil Türk milletinin de,şerefsiz,vatan haini,soysuz kardeşi olamaz.Gün bu gündür.Bu şerefsizlere boyunlarının ölçüsünü gösterme günüdür...

Mustafa Fıstıkçı, İzmir
5 Aralık 2009


bu ask burda biter.. bizim Türkler hep iyi niyetli olduklari icin bu iyi niyetinizi hayvanlar kullanmak istiyor.. lütfen ey Yüce Türk Milleti.. kendini kimseye ezdirme.. derin nefes al.. uyan ve etrafindaki zincirleri gücünle kopar.. kopar ve seni zincire baglayanlari zincirinle kafalarini kopar..
GÖK TENGRI KORUYACAKTIR SENI
OGUZHAN TANRI DAGDAN SANA BAKAN

Oğuzhan, İstanbul
3 Aralık 2009


evet bu aşk burada biter. kahpeliğe bu kadar kardeşlik yeter. Önce batıda sonra güneydoğuda domuz grubunden daha tehlikeli etnik ırkçı kürtçü faşistleri TÜrk'ün kim olduğunu göstereceğiz. Safları sıklaştırın çocuklar bu sesler çakalların ulumasıdır. Zafer biz Türklerin Olacaktır.

Mustafa, Çankırı
1 Aralık 2009


Ağzına sağlık sadece altınova değil tüm türkler dönüm noktasında tarihte satıldığımız gibi şimdide satılıyoruz ve buna kimse dur demiyor

Ersan Oral, İstanbul
1 Aralık 2009


Çok güzel bir yazı olmuş tebrik ederim emeği geçenleri!!TÜRK SOLU Dergisinin dedikleri bir bir ortaya çıkıyor!!!

Zaten İşbirlikçi Akp bu açılım safsatasını başlattığından beri bu olayların olacağı belliydi çok güzel bir Atasözümüz var "Görünen köy klavuz istemez" bu durumu çok iyi bir şekilde anlatıyor!!Bu İstila Hareketi ülkenin bağımsızlığına açık bir tehdittir ve bunu sonlandırmak her Türk evladının başlıca görevidir!!

Büyük Önder ATATÜRK'ün Gençliğe Hitabesini iyice okuyup özümsediğimizde bugün yaşanan gelişmeleri en iyi şekilde anlarız!!Bugün Akp ve yandaşları Sevr Antlaşmasını yeniden uygulamak istiyorlar buda sözde "Kürt açılımı" olarak yapılmak isteniyor ama biz buna Büyük Önder ATATÜRK'ün Türkiye Cumhuriyetini emanet ettiği Türk Gençliği olarak karşı çıkıp kanıızın son damlasına kadar savaşacağız!!

Vatan hainlerini kendi kanında boğacağız
 bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın!!Büyük ATATÜRK'ün Gençliğe Hitabesinde söylediği gibi damarlarımızdaki asil kanın hakkını vereceğiz!!TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR!!NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!

Mustafa Serhat Akman, Muğla
1 Aralık 2009


Güzel yazmışsınız da amip gibi her yere yayılmışlar ve İstanbul'un gıda ve ulaşım sektöründe birinci sıraya gelmiş bu adamları engellemenin yolunu söylememişsiniz. Semt pazarları onlarda bakkal market işi onlarda ulaşım minibüs otobüs onlarda .Peki biz bunu nasıl aşacağız nereye nasıl gideceğiz ?

Ertürk Yılmaztürk, İstanbul
29 Kasım 2009


Kutlarım. Konunun özü budur."Kürtler" i "mağdur", Türkleri "suçlu-fail" olarak işaretleyen bir ülkede doğruyu söyleyen bir yazı.

Hasan, İstanbul
23 Kasım 2009


Olayı çok güzel özetlemişsiniz. Ülkemizde bu gibi düşünceyi yazan ve yayınlayan insanların varlığını bilmek ne kadar güzel. Tabi bize düşen sizlere sonuna kadar destek vermek, desteği veremeyen namussuzlarıda şiddetle ve sürekli kınamak. Siz devam edin aklı başında olan insanlar olarak bizler hep arkanızda olacağız.
Saygılarımızla...

Zafer Aydın, Bursa
19 Kasım 2009


kaleminize, yüreğinize sağlık sayın Gökçe Fırat.... TÜRKİYENİN YOLU TÜRKSOLU

Muzaffer, Bursa
13 Kasım 2009


Daha evelden bir görüş bildirmiş ve arkadaşlar yanıma uğryıp çay içmişdik onlarada demişdim " uslubunuz sert " ama kardeşim adamlar haklı. haklı adamın sesi çıkar kampanya için teşekkür ler arkadaşlar var olun tam destek hep destek

Sinan, Bolu
9 Kasım 2009


Ataol Behramoğlu'nun dizeleriyle başlanması yazının bütünlüğüne tam oturmuş!!! İstila başlığı gerçekleri ortaya koyuyor!! Muğlalı olarak tehlikenin farkındayım!! Muğla merkez çok sağlamdır ve CHP nin Kalesidir!! Fakat taşrada yaşayan insanlar din tüccarlarının sömürüsü altında vakit ve zaman gibi dinci gazeteleri okuyorlar maalesef bunlarda insanları koyunlaştırıyor!!! din sömürüsünü bas oyu al şimdi burada nasıl olurda halkın iradesinden bahsedilebilir ve bilinçli seçmen olarak ele alınabilir!! İnsanlarımızı bilinçlendirmek görevi bana düşüyor ve Üniversite son sınıftayım bitirince yapacağım en büyük iş olarak çevremdeki insanları bilinçlendirmek Atatürkçü Düşünceyi aşılamak olacaktır!! Yeter artık bu işbirlikçi akp nin yaptığı milleti sürü haline getirdi!! Maalesef memlekete ipini koparan Kürt geldi özellikle turizm bölgelerine gelen bu Kürtler halk arasında bilinen bir sözle "Dağdan gelip bağdakini kovmak" anlayışındalar fakat bilinçli bir Türk Genci olarak insanlarımıza bu "İstila" hareketini ve kirli emellerini anlatacağım sonunda ne olursa olsun ölüm bile!!! Artık dincilere ve Kürt istilacılara dur demenin zamanı geldi de geçiyor daha geç olmadan buna bir neşter vurmak gerekiyor ve bunu ben yapacağım!!!
TÜRKSOLU Dergisinin Muğla da manevi bir Temsilcisi olmaktan gurur duyarım!!TEK YOL ATATÜRKÇÜLÜK!!!!

Mustafa Serhat Akman, Muğla
7 Kasım 2009


Bu yazının altına imzamı atıyorum.Bu yazıyı yazan eller iki cihanda dert görmesin.

Şahintürk, İstanbul
7 Kasım 2009


Biz bunu yıllardır uyguluyoruz zaten. İnsanımız kürtçe küfür yiye yiye gene bu adamlardan alış veriş yapıyor. Türk malı varken yabancı malı da almamalıyız. Mesleğim icabı örneğin yabancı sigorta şirketi adını duyan oraya koşuyor. Ordu mensuplarına yönelik ürünlerimiz var %100 Türk'üz ne var ki sigortalayabildiğim bir asker olmadı .Fiyatımız daha iyi olmasına rağmen  (tanıtım yaptığım halde ). Hala fransız şirketine sigortalanıyorlar. Paralarını yatırdıkları adamlar soykırım iddiası ile ermenilere tazminat ödeme hazırlığında .Geç kalındıktan sonra uyanacak herkes.

Sarızeybek, İstanbul
11 Ekim 2009


SÜPER BİR KAMPANYA OLMUŞ TEBRİK EDERİM YÜZYILIN PROJESİ
BİRDE RİCAM OLCAK DAHA DOĞRUSU BİR SORUM OLACAK
BU ALIŞVERİŞİMİ TÜRKTEN YAPIYORUM PARAM PKKYA GİTMİYOR ROZETİYLE İLGİLİ
BEN LİSE 1 E GİDEN BİR GENCİM
SINIF PKKLI BÖLÜCÜ KÜRT KAYNIYOR
HEPSİ IRKÇI
ONLARA İNAT BU ROZETİ GÖĞSÜMDE
TAŞIMAK İSTİYORUM

Murat Kazan, İstanbul
06 Ekim 2009


Bu ülkeyi bölme planları tutmayacak asla abd nin dediği olmayacaktır biz bir bütünüz ve tek yüreğiz biz ne savaşlar vermişiz bu vatan uğruna öyle çapulculara bırakacak böldürecek göz varmı bu ulusta ...Yazı harika olmuş çok duygulandım sevgiyle.

Şermin Çıkrıkçı, Samsun
02 Ekim 2009


Burada anlatılanlar benim yıllardan beri düşündklerim ve de uyguladıklarımdır. Yazılanlar benim sıhhatli düşünebildiğimi teyit ediyor. Boş durmayacağız. Biz sinsi bir savaşın içindeyiz. Gücümüzün yettiği herşeyi silahımız olarak kabul etmeliyiz.

Dündar Doğay, Samsun
02 Ekim 2009


Lütfen yeşil sermaye ve Fethullahçı sermayeyi de deşifre edin.Paramın onlara gitmesini istemiyorum.

Kubilay, İstanbul
01 Ekim 2009


Mükemmel bir yazı. Sahip olsaydım o rozeti kesinlikle takardım..

Alper, İzmir
30 Eylül 2009


BİR olalım BİRLİK OLALIM

Mehmet Geçit, Adana
30 Eylül 2009


Türkler ve kendini Türk hissedenler... Artık bizler de türk düşmanlarının yıllardır yaptığı gibi kendi milletimizi tanımalı, alışverişimizi onlardan yapmalı ve paramızın, bizi etnik ve dini ayrımcılıkla bölmeye çalışanlara gitmesini engellemeliyiz. Bu sitede Fetullah'ın yeşil sermayesini; Yahudi, Ermeni ve de kürtlere yani PKK ya çalışan firmaların isimlerini yayınlarsanız, geriye kalanların bizim olduğuna kanaat getirir, gönül rahatlığıyla alışveriş yapabiliriz. Bu da mücadelenin önemli bir boyutudur. Ancak tüm bunlar çıktığında geriye ne kalır onu da Allah bilir yani bu derece kuşatılmış güzel memleketim. Tehlike yanlızca Kürt meselesi değil Bu etnik ayrımcılığa karşı çıkacak Türk insanını da din merkezli siyasetle bölerek Kürt açılımı yalanıyla emperyalist ABD ye hizmet eden AKP'ye biad ettiriyorlar. Milli üniter ulus devlet bilincini yok edip emperyalistlerin emelleri önünde mücadele edebilecek bir Türk birliği oluşmasını engellemek.
Bu olumsuz tabloyla öylesine kuşatılmış ki güzel ülkem.  Sanki, kurtuluş için işimiz Allah'a kalmış.Bu kadar karamsar olmam, bu güne kadar konuşan yazan çizen aydınların içeri tıkılışına yeterince tepki göstermeyen eğitim birliğini yok eden yasalara, üniversitelerimizin işgaline, hukuğun siyasallaşmasına, ülkemin kaynaklarının yabancı ve de yandaş sermayeye peşkeş çekilmesine sessiz kalan, tepkisiz, ne olduğunu, kim olduğunu, Türklüğünü unutmuş, yaratılan korku imparatorluğundan hakikaten korkmuş olmasıdır. Halkımın titreyerek o istiklal mücadelesi destanını tekrar yazacağı düşüncesine hep inanmak istiyorum.  YAŞASIN BAĞIMSIZ TÜRKİYE CUMHURİYETİ. KAHROLSUN EMPERYALİZM. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Nejat Güngör, Kocaeli
29 Eylül 2009


Biz mümkün olduğunca alışveriş yapmamaya çalışıyoruz ama iş bununla bitmiyor. şu an bankadan kredi çekerek örgüte gönderen bir çok kişi tespit edildi ve gözaltında. öyle ya da böyle bir şekilde para akıyor

Elif, Van
29 Eylül 2009


Vanda görev yapan bir öğretmenim ve yazınızın gerçekliğini en iyi bilenlerden biri benim bunu birde ömrü boyunca Ankara dan daha doguya gitmemiş sözde Türk kürtçü aydınlara anlatabilsek... Elinize sağlık

Fatih Özayaz, Van
29 Eylül 2009


evet arkadaşım sizin gibi aşk bitti yapı paydos demek isterdim..ama tarih sayfalarında,masal kitaplarında ya da efsanelerde zaten böyle bir aşk hiç var olmadı....biz yıllarca edindiğimiz düstur gereği bize taş atana ekmek attık.ama artık bu erdemlilik hali şekil değiştirdi ve eneyilik olmaya başladı.ben bir öğretmenim ve inanın derste öğrencilerime " kürtten olmaz evliya,sakın koyma avluya" dememek için kendimi zor tutuyorum.

Gülhanım, Ankara
28 Eylül 2009


Gazeteyi her zaman internetten takip ediyorum... Bütün yazılarınız gibi bu yazı da harika ve son derece açık. Tüm TÜRKSOLU camiasına başarılar diliyorum ve cesur çalışmalarının devamını diliyorum... Saygılar.

Doğukan Dereli, Sivas
28 Eylül 2009


Bir de marketlerde istatistik yapın,ben dikkat ediyorum; türbanlılar çok büyük bir ekseriyetle hep ülkerin ve kendi taraflarının ürünlerini arıyor ve gidip onları alıyorlar.Bir araştırma şirketi ile parelel çalışılabilir bu konuda. İzmir de mesela yahudi genellikle yahudiden alışveriş yapar, bulamadığını dışardan alır. Biz Türkler de nerden alışveriş yapacağımızı ortaya koyalım.

Cihangir, İstanbul
26 Eylül 2009


Bu ülkedeki kürtlerin durumu ancak bu kadar mükemmel anlatılabilirdi. Görüşlerinize tamamen katılıyor,kampanyanızı destekliyorum. Tebrikler. Başarılar.

Arif Yazıcı, Balıkesir
25 Eylül 2009


 
Y A Z I    H A K K I N D A K İ    G Ö R Ü Ş L E R İ N İ Z İ    B İ Z E    Y A Z I N
 


İsim:


e-posta:

Telefon: Şehir:  
(e-posta ve telefon bilgileriniz yayınlanmayacaktır)
Ziyaretçi defterini okumak için tıklayınız...

 

İletişim:  İstanbul: 0212 292 65 27   Ankara: 0312 417 27 01   İzmir: 0232 463 59 06   Adana: 0322 456 29 40