Şehidine sahip çık Türkiye!
TÜRKSOLU
Anasayfa  |  Gazete  |  Dergi   |  Kitaplar  |  Broşürler  |  Filmler  |  Ziyaretçi Defteri  |  Abonelik  |  Künye  |  İletişim  |  Arşiv  |  Sayı: 





Sayı: 40-41





Sinei Millete

21 dakikalık film
 

Şehidine sahip çık Türkiye!

ABD’si, AB’si, Rusya’sı, AKP’si, PKK’sı, Yunan’ı, Ermeni’si tek bir koro olmuş “Kürt açılımı” diye tutturuyorlar!

Peki bizden gerçekte ne istiyorlar?

Diyorlar ki Türkiye Kürtlere baskı uyguluyor, haklarını vermiyor.

Öyle mi acaba?

Bu ülkede bugüne kadar Türk’e hak olup da Kürt’e yasak olan ne var?

Başbakan olabiliyorlar, Cumhurbaşkanı olabiliyorlar, siyasi parti kurabiliyorlar, Meclis’te yıllardır tonla milletvekilleri var.

Hatta Türk’ün arkasında olmayan büyük güçleri de var: Emperyalizm.

Amerikası, Avrupası, Rusyası, Yunanistanı, Ermenistanı hep arkalarında.

Peki ne için?

Büyük Kürdistan’ı kurmak için!

Yeni bir proje mi bu?

Hayır!

Daha Kurtuluş Savaşı dönemimizden bu yana Batılı devletler bir Kürt devleti kurma peşindeler. Bu amaçla Şeyh Sait İsyanı’dan bu yana 16 tane ayaklanma çıkarttılar. Kurtuluş Savaşımız sırasında bile Türk Ordusu’na karşı ayaklandılar.

Yani yeni bir olayla değil çok eski bir planla karşı karşıyayız.

Bizden hak değil yurdumuzu istiyorlar!

...

Diyorlar ki bu yurt Kürtlerin siz bizim yurdumuzu işgal ettiniz!

Gerçek mi peki?

Elbette hayır.

Tam tersine Türkler 1000 yıldır Anadolu’da yerleşen bir halk.

Bugün Kürtlerin kendilerine kale gördükleri Diyarbakır bile, bir Türkmen devleti olan Akkoyunlu Devleti’nin başkenti.

Yani dağdan geldiler bağdakini kovmaya çalışıyorlar!

Hem suçlular hem güçlüler!

Ama Kürtlerin bu bölgede Türkler’den eski olduğuna inanmamızı istiyorlar.

İnanacak mıyız?

Elbette hayır!

Yalanlarına, dolanlarına inanmayacağız!

Tarih ortada, belgeler ortada, Anadolu bin yıldır Türk’ün yurdu.

Yurdumuza sahip çıkacağız!

...

Ama şunu da bileceğiz.

Bizden istedikleri sadece Kürt devleti kurmak değil!

Emperyalizmin isteği Türk’ü Anadolu’dan tamamıyla atmak.

Güneydoğu’da bir Kürdistan, Doğu Anadolu’da bir Ermenistan, Karadeniz’de Pontus, İstanbul’da Bizans, İzmir’de Yunan devleti kurmak.

Yani Sevr’i gerçekleştirmek!

Bölünmekten korkmayın, burakın paranoyayı diyorlar?

Sevr’i biz mi uyduruyoruz?

Sevr’de bu maddeler yok mu?

Biz paronoyak değiliz ama siz bizi uyutmaya çalışıyorsunuz.

Ama uyumayacağız!

...

Artık barışalım, bu savaşı bitirelim diyorlar.

Ne savaşı?

Ortada bir savaş değil bir hainlik, bir kahpelik var.

Sana aş veren, iş veren, kız veren, yurt veren Türk’e arkadan saldırmak var!

Hainlerle mi barışacağız?

Teröristlerle birlikte mi yaşayacağız?

Elbet hayır!

Hainlerden hesap soracağız.

Akan kan dursun mu?

Hayır durmasın!

Gerekirse hepimiz kanımızı bu yurt için veririz ama hainlerle barışmayız!

...

Bizden istedikleri tecavüzcümüzle evlenmemiz!

Razı mıyız?

Yurdumuza, dilimize, geleneklerimize, mahallelerimize tecavüz eden teröristlerle evlenecek miyiz?

Hayır! Hayır! Hayır!

...

Bu yurdu savunurken, halkını savunurken, karakolunu savunurken, okulunu savunurken, hastanesini savunurken öldürülen asker, polis, öğretmen, hemşire şehitlerimizi unutacak mıyız?

Unutmayacağız!

Unutmayacağız çünkü onlar bizim için öldüler...

Onlar ölürken geride bize bir emanet bıraktılar.

Emanete ihanet etmeyeceğiz.

Hainleşmeyeceğiz.

...

Yurdumuzu düşmana vermeyeceğiz!

Şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız!

Öleceğiz ama boyun eğmeyeceğiz! Diyorlar ki bu yurt Kürtlerin siz bizim yurdumuzu işgal ettiniz!

Gerçek mi peki?

Elbette hayır.

Tam tersine Türkler 1000 yıldır Anadolu’da yerleşen bir halk.

Bugün Kürtlerin kendilerine kale gördükleri Diyarbakır bile, bir Türkmen devleti olan Akkoyunlu Devleti’nin başkenti.

Yani dağdan geldiler bağdakini kovmaya çalışıyorlar!

Hem suçlular hem güçlüler!

Ama Kürtlerin bu bölgede Türkler’den eski olduğuna inanmamızı istiyorlar.

İnanacak mıyız?

Elbette hayır!

Yalanlarına, dolanlarına inanmayacağız!

Tarih ortada, belgeler ortada, Anadolu bin yıldır Türk’ün yurdu.

Yurdumuza sahip çıkacağız!

...

Ama şunu da bileceğiz.

Bizden istedikleri sadece Kürt devleti kurmak değil!

Emperyalizmin isteği Türk’ü Anadolu’dan tamamıyla atmak.

Güneydoğu’da bir Kürdistan, Doğu Anadolu’da bir Ermenistan, Karadeniz’de Pontus, İstanbul’da Bizans, İzmir’de Yunan devleti kurmak.

Yani Sevr’i gerçekleştirmek!

Bölünmekten korkmayın, burakın paranoyayı diyorlar?

Sevr’i biz mi uyduruyoruz?

Sevr’de bu maddeler yok mu?

Biz paronoyak değiliz ama siz bizi uyutmaya çalışıyorsunuz.

Ama uyumayacağız!

...

Artık barışalım, bu savaşı bitirelim diyorlar.

Ne savaşı?

Ortada bir savaş değil bir hainlik, bir kahpelik var.

Sana aş veren, iş veren, kız veren, yurt veren Türk’e arkadan saldırmak var!

Hainlerle mi barışacağız?

Teröristlerle birlikte mi yaşayacağız?

Elbet hayır!

Hainlerden hesap soracağız.

Akan kan dursun mu?

Hayır durmasın!

Gerekirse hepimiz kanımızı bu yurt için veririz ama hainlerle barışmayız!

...

Bizden istedikleri tecavüzcümüzle evlenmemiz!

Razı mıyız?

Yurdumuza, dilimize, geleneklerimize, mahallelerimize tecavüz eden teröristlerle evlenecek miyiz?

Hayır! Hayır! Hayır!

...

Bu yurdu savunurken, halkını savunurken, karakolunu savunurken, okulunu savunurken, hastanesini savunurken öldürülen asker, polis, öğretmen, hemşire şehitlerimizi unutacak mıyız?

Unutmayacağız!

Unutmayacağız çünkü onlar bizim için öldüler...

Onlar ölürken geride bize bir emanet bıraktılar.

Emanete ihanet etmeyeceğiz.

Hainleşmeyeceğiz.

...

Yurdumuzu düşmana vermeyeceğiz!

Şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız!

Öleceğiz ama boyun eğmeyeceğiz! Diyorlar ki bu yurt Kürtlerin siz bizim yurdumuzu işgal ettiniz!

Gerçek mi peki?

Elbette hayır.

Tam tersine Türkler 1000 yıldır Anadolu’da yerleşen bir halk.

Bugün Kürtlerin kendilerine kale gördükleri Diyarbakır bile, bir Türkmen devleti olan Akkoyunlu Devleti’nin başkenti.

Yani dağdan geldiler bağdakini kovmaya çalışıyorlar!

Hem suçlular hem güçlüler!

Ama Kürtlerin bu bölgede Türkler’den eski olduğuna inanmamızı istiyorlar.

İnanacak mıyız?

Elbette hayır!

Yalanlarına, dolanlarına inanmayacağız!

Tarih ortada, belgeler ortada, Anadolu bin yıldır Türk’ün yurdu.

Yurdumuza sahip çıkacağız!

...

Ama şunu da bileceğiz.

Bizden istedikleri sadece Kürt devleti kurmak değil!

Emperyalizmin isteği Türk’ü Anadolu’dan tamamıyla atmak.

Güneydoğu’da bir Kürdistan, Doğu Anadolu’da bir Ermenistan, Karadeniz’de Pontus, İstanbul’da Bizans, İzmir’de Yunan devleti kurmak.

Yani Sevr’i gerçekleştirmek!

Bölünmekten korkmayın, burakın paranoyayı diyorlar?

Sevr’i biz mi uyduruyoruz?

Sevr’de bu maddeler yok mu?

Biz paronoyak değiliz ama siz bizi uyutmaya çalışıyorsunuz.

Ama uyumayacağız!

...

Artık barışalım, bu savaşı bitirelim diyorlar.

Ne savaşı?

Ortada bir savaş değil bir hainlik, bir kahpelik var.

Sana aş veren, iş veren, kız veren, yurt veren Türk’e arkadan saldırmak var!

Hainlerle mi barışacağız?

Teröristlerle birlikte mi yaşayacağız?

Elbet hayır!

Hainlerden hesap soracağız.

Akan kan dursun mu?

Hayır durmasın!

Gerekirse hepimiz kanımızı bu yurt için veririz ama hainlerle barışmayız!

...

Bizden istedikleri tecavüzcümüzle evlenmemiz!

Razı mıyız?

Yurdumuza, dilimize, geleneklerimize, mahallelerimize tecavüz eden teröristlerle evlenecek miyiz?

Hayır! Hayır! Hayır!

...

Bu yurdu savunurken, halkını savunurken, karakolunu savunurken, okulunu savunurken, hastanesini savunurken öldürülen asker, polis, öğretmen, hemşire şehitlerimizi unutacak mıyız?

Unutmayacağız!

Unutmayacağız çünkü onlar bizim için öldüler...

Onlar ölürken geride bize bir emanet bıraktılar.

Emanete ihanet etmeyeceğiz.

Hainleşmeyeceğiz.

...

Yurdumuzu düşmana vermeyeceğiz!

Şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız!

Öleceğiz ama boyun eğmeyeceğiz!

Y A Z I    H A K K I N D A K İ    G Ö R Ü Ş L E R...
 

 

Elinize, ağzınıza sağlık aydın arkadaşlar.Bence burada dile getirdiklerinizi sosyal ortamlardada insanlara anlatmalıyız.Maalesef cahil bırakılmış bir toplumda yaşıyoruz, fakat pekçok şeyi değiştirebiliriz.Çok çalışmalıyız ve örgütlenmeliyiz; insanlara doğruları delilleriyle anlatmalıyız.Hepinize saygılar sunarım.Aydınlık yarınlara...

Gültekin Can, Edirne
6 Eylül 2010


ŞEHİDİNE ÜLKENE SAHİP ÇIK TÜRKİYE

Böyle hain çıkmamıştır çağlarda
Yahudiler isyan etti musaya
Hain kadar kötü insan yok dünyada
Şehidine ülkene sahip çık türkiye

İçimizdeki hainler açılım istiyor
Yabancı güçlerde haini destekliyor
Bu gün ülkede kürt'e yasak ne var
Şehidine ülkene sahip çık türkiye

Kurtuluştan beri bölünmek İster kürtler
Türklere sıgındı türkleri istemezler
Türkü anadoludan atmak isterler
Ülkene şehidine sahip çık türkiye

Barışıp savaşı bitirelim diyorlar
Hainler türkleri yendik biliyorlar
Teroristle birlikte aynı fikirdeler
Ülkene şehidine sahip çık türkiye

Yurdumuzu düşmana vermiyecegiz
Elimiz kolumuz baglı kalmıyacagız
Sabit türk türkiye cumhuriyetiyiz
Ülkene şehidine sahip çık türkiye

Ozan Sabit Özdemir, Yozgat
29 Ağustos 2010


ARKADAŞLAR DEDİGİİNZ GİBİ ''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''? SADECE TÜRK OLANA DEMİYOR ''TÜRKÜM DİYEBİLENE...

Sefa, Adana
6 Ağustos 2010


TAŞRADAKİ KARAKOLLARA DEĞİL, İSKENDERUN'DAKİ BASKIN GİBİ ŞEHİR MERKEZİNDEKİ ASKERİ BİRLİĞE ÇAKAL GİBİ SALDIRMA CÜRETİNDE BULUNUYORLAR ARTIK. AÇILIM GİBİ SÜNEPE POLİTİKALAR YÜZÜNDEN BU DURUMA DÜŞTÜK. ŞAMAR OĞLANA DÖDÜ BU ÜLKE. OLAY SONRASI DEVLET ERKANLARINDAN AYNI KLİŞE AÇIKLAMALAR: ''HAİN SALDIRIYI KINIYORUZ, TERÖRLE OLAN MÜCADELE AZMİMİZİ  KIRMAYA GÜÇLERE YETMEYECEKTİR FALAN '', SONRA MİLLETİN GAZINI BİRAZ ALMAK İÇİN, GENİŞ ÇAPLI OPERASYON BAŞLATILACAK, MEDYADA '' TERÖRİSTLER KISTIRILDI, TERÖR YUVALAR BOMBALANDI'' FALAN FİLAN. PEKİ YA SONUÇ?  ÖLÜ OLARAK ELE GEÇİRİLEN TERÖRİST HABERLERİNİ PEK NADİR DUYAR OLDUK. AKSİNE HEMEN HEMEN HER GÜN ŞEHİT HABERLERİ GELİYOR. PKK TERÖRÜ DEĞİL KÜRT TERÖRÜ DEMEK LAZIM Bİ KERE. YETTİ ARTIK YAAA... NEREYE KADAR .. 'TÜRK-KÜRT' KARDEŞTİR PALAVRASINI DA ÇOĞU YUTUYOR YA SAFTİRİKLER!... RADİKAL ÖNLEMLER ŞART ARTIK.  DAĞDA TERÖRİST BULMA PEŞİNDE MİSİNİZ? ŞEHİR MEYDANLAINDA İZİNSİZ GÖSRERİ YAPAN, POLİSİ TAŞLAYAN İTLER  VAR YA? ALTTAN ALDIKÇA  DAHA DA AZIYORLAR. BU HAİNLERİ GEMİLERE BİNDİRİP DÜNYANIN BİR UCUNA SÜRMEK LAZIM. BU HAİNLERDEN  ANCAK BU ŞEKİLDE KURTULURUZ.

M. Murat, İstanbul
1 Haziran 2010


bu yeryüzünde bir gün tek bir insan kalacaksa  şunu bilinki  oda bir türk olacaktır

Türk, İstanbul
1 Mayıs 2010


daha  ınsan  ne  soyleye  bılırkı  ınsan  bu  yazı  dızısının ustune  varsa  soylecek  bırısı buyursun  gelsın   bır  gun  bunları  herkez  anlayacak  nasıl  bır  oyun ıcınde  oldugunu  ya  onca   şehıtımız  var  ne  zaman  gerceklerı  soyledıler  ıse  ya  ıntahar  susu  verırlıp  oldurulduler  yada  bır  kazaya  kurban  gıttı  dedıler  bunlara  acaba  kımler ınanır  bunlara  ınanmak ıcın  bence  kör  olmalı  ınsan  ya  onca  ölen  muhendıslerımız  bulunmadımı  arabasının  ıcınde  ölü  olarak  yada  kafasına  bir  kursun  sıkılarak  bunları kımse  görmuyormu  acaba  nasıl  bır  oyunun  icende  oldugumuzu  nezaman  anlayacaklar   acaba  bızım  gercek  düşmanımızın  amrıka  ve  ısraıl ın  olduklarını  tabı  dıgerlerını  soylememe  gerek  yok  galıba

Yusuf Deniz, Antalya
21 Aralık 2009


Satranç oyununda önce piyonlar temizlenir. Bizde piyonları önce temizleyelim. Şah abd, vezir ab ve diğer kıytırık ülkelerle karşı karşıya kalalım bakalım maçaları sıkıyor mu? Bir TÜRK cihana bedeldir.

Yüksel, Antalya
20 Aralık 2009


Her nasıl olduysak olduk; katilini seven bir millet olduk. Cezaevlerinden çıkan katilleri davul zurnalarla karşılar milletimiz. Binlerce insanımızı katletmiş bebek katiline adalar tahsis eder, bunu el bebek gül bebek besler milletimiz. Dağdan inen faşist soytarılar gelir, bağdakini kovar, öldürür; mahkemelerimiz ise mal bulmuş mağribi gibi bunların ayaklarına gider "Elinize sağlık." dercesine yalakalık yapıp af buyurur.

Ermeniler bizlere soykırım tekniklerindeki marifetlerinde sınır tanımaz, milletimiz ise onların suçunu üstlenir; sokaklarda ağzı açık ayran budalası gibi onlara hayranlıklarını haykırır.

Böyle bir millet şehidine neden sahip çıksın ki... Böyle bir millet sadece katiline sahip çıkar.

Turgut Öz, Edirne
20 Aralık 2009


Yazmış olduğunuz bu bildirideki yazılara katılmamak mümkün değil. Çok beğendim, ayrıca burada ilave edilecek o kadar çok şey var ki.. İleride yayınlayacağınız bildirilerde eksiklikleri tamamlayarak daha güzel bir bildiri oluşturursunuz diye düşünüyorum.
Türk Halkının hakları Kürt' ler tarafından bugün işbirlikçi ve Emperyalizm destekçisi ABD nin Türkiye' de bulunan yalakası iktidar kanalı ile gasp edilmektedir. Ülkemizde Hukuk sisteminin çöktüğü bir dönemde, Mustafa Kemal Atatürk' ün ömrünün daha fazla yaşmaya izin vermemesi nedeni ile Hukuk konusunda ki Devrimi yapamamıştı. Yarım kalan Devrimlerine Hukuk sisteminde kökten değişiklik yapılarak adaletli bir ülke oluşturulmalıdır. Mustafa Kemal Türkiyesi ile günümüz arasında çok büyük farklılıklar vardır. bir an önce Adalet sistemi eşit hale getirilmeli Dünyada bu konuda tek olan TBMM üyelerinin dokunulmazlık sisteminin kalkması ile başlamalıdır. TBMM üyelerinin lehine çalışarak aleyhine bir durumda Çalışmayan  Hukuk sistemi olduğu sürece Adalet var denilemez. Bu konu düzeltilmedikçede diğer konulara girmemek gerekir. Adalet sistemi çalışırsa bu ülkede her şey düzelir asıl problem Hukuk sistemindedir. Eğitim sistemininde 2010 yılına gireceğimiz dönemde çağımıza uyarlanması yar
 arlı olacaktır. Maalesef çok önemli olan bu sorunlara el atan dahi yoktur. Tek yol Devrim olarak düşünüldüğünde çözüm bulunabilir.
Saygılarımla

Samet Demiralp, Adana
15 Aralık 2009


Çok güzel yazmışsınız teşekkürler.Bizde vatanımızı korumak için elimizden ne geliyorsa yapacağız."Söz konusu vatansa gerisi teferruattır."

Sabri Özdemir, Muğla
12 Aralık 2009


öncelikle yazınız için sizi kutluyorum.gün bu gündür emperyalizme ve onun işbirlikçilerine karşı mücadele vermemiz gerekiyor Büyük Önder Mustafa Kemal ATATÜRKÜN dediği gibi Hattı mudafa yoktur satı mudafa vardır.

Muharrem Bozkurt, İstanbul
11 Aralık 2009


kesinlikle katılıyorum ellerinize sağlık... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE, NE MUTLU ATATÜRKÇÜYÜM DİYENEE!!

Sinan, İstanbul
25 Kasım 2009


Çok doğru bir yazı,kesinlikle katılıyorum ellerinize sağlık.Hainlik ve kahpelik her yanımızı sardı,nasıl bu hale geldik,nasıl bu durumlara düştük?şehit analarımızın yüzüne nasıl bakarız?şehitlerimizin hatırasını böylemi koruyacaktık?
yüreğim daralıyor,kalbim sıkışıyor,bu kürt hainlerle ne yapacaz?kerdeşmişiz ,ne kardeşliği batsın böyle kardeşlik,NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Vatansever Yürek, İzmir
10 Kasım 2009


Emperyalist destekçilerin el altından teşvik etmesi ve bilinçlendirmesiyle kürtler 8-10 çocuk yaptılar. Saftrik medyamız bunları manşetten verip alkış tuttu üstelik! Şehirlerde ve batıda yerleşik Türklere ise aile planlaması dayatmasıyla 1-2 çocuk yaptırdılar. İş bu raddeye geldikten sonra bu istila hareketini önlemek çok güç. Herkes hakettiğini bulur. Aklını çalıştırıp buna zamanında önlem almayan yine biz değilmiyiz? Çok yazık ki bu devleti gerektiği gibi sahiplenmiyoruz.  Yapılması gereken şey acil olarak Türklerin 4-5 çocuk yapmasını teşvik etmektir diye düşünüyorum. Aksi halde ülkemizde azınlığa düşeceğiz.

Ahmet Alkan, İstanbul
25 Ekim 2009


Yazıyı yazanın ellerine sağlık bu vatanı bölenler karşısında cumhuriyet gençlerini ve Atatürk gençliğini bulacaktır bu vatan için herşeyi yaparım yeterki benim güzel vatanım bölünmesin NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Ozan Hüseyin Cansız, İstanbul
21 Ekim 2009


Batı Trakyada da Türkler var ama yunanlılara karşı silah kuşanıp dağa çıkmamışlar. yol kesip yunan öğretmenlerini öldürmemişler, yunan bebeklerini katletmemişler. Yunan anayasasında yunan niye var, yunanistan bayraginda haç niye var dememişler. bu ülkenin ismi niye yunanistan turkistan yapalım dememişler. oysaki bizim içimizde yaşayan kürtler cumhuriyet kurulduğunda beri emperyalistlerin vaatlerine kanıp, vatanlarını satip ayaklanmışlar. bu iki ırk arasındaki keskin fark. o yuzden APOnun istegi ile dagdan indirilen ve pişmanız bile demeyenlerle kimse beni barıştıramaz. 2 ay once bir ABDullah "güzel şeyler olacak" dedi, 2 gün oncede imralidaki ABDullah emretti ve teroristler düz ovaya indi.

Ahmet İnan, İstanbul
21 Ekim 2009


Bu çalışmayı yapan ve gündeme getiren emegi gecen herkeze tşk ederim yazıları baştan sona kadar okudum ve inceledim hemen hemen aynı fikirdeyim ve bu çorbada tuzum olsun isterim böle bir çalışmayla hızlı bir örgütlenmeye ivedi bir şekilde gidilmesini temenli eder tekrar emek veren herkeze tşk eder kutlarım.

Hüseyin Dinç, Denizli
12 Ekim 2009


Çok mantıklı bir yazı yazdığınız için öncelikle teşekkür ediyorum.
 Biz asla ve asla bu yurdu kimseye veremeyiz çünkü biz buraların bu toprakların gerçek ve yegane sahibiyiz.Büyük yoldaş Deniz bu  tehlikeyi 40 yıl önceden gördü ama yinede kardeş dediğimiz kendimizden ayırt  etmediğimiz bu halk bize ihanet etti. Bu ihanet karşılıksız mı kalacak??
ASLA!
Ulu önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK`ÜN de dediği gibi muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur biz bu oyuna gelmeyeceğiz, getiremeyecekler. Sonuna kadar emperyalizmle emperyalist güçlerin desteklediği piyonlarla ve bu vatanı bizden alıp bizim tam bağımsızlığımızı, özgürlüğümüzü elimizden almaya çalışanlarla kanımızın son damlasına kadar mücadele edeceğiz. Tüm dünya bir olup üstümüze gelse bu ülkedeki son türk evladı kalana kadar ay yıldızlı bayrağı taşıyacağız ve asla bırakmayacağız.
Yoldaşlar!
Bizim solcular olarak tek amacımız ve 6 ilkemiz var.
Amacımız TAM BAĞIMSIZ VE ÖZGÜR TÜRKİYE ve bunun yolu da ATAMIZIN  ilkeleridir.Bunlar bize ışık tutacaktır. VE BİZ HER ZAMAN AYDINLIKTA IŞIĞIMIZI KULLANARAK KARANLIKLA SONSUZA KADAR SAVAŞICAĞIZ...

Anıl Baltacı, Kayseri


KESİNLİKLE ÇOK AYDINLATICI VE ÖNEMLİ BİR YAZI ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDERİM. BEN TÜM YORUMLARI OKUYORUM VE ESAT GENÇ ARKADAŞIMA KATILIYORUM VE BU YOLDA DEVAM EDİLMELİ DİYORUM.. EĞER BİZLER BÖYLE BİR OLUŞUM İÇİNE GİRMEYİP BAZI ŞEYLERİN ÖNÜNDE DURMAZSAK İNANIN BİZİM VE ÇOCUKLARIMIZ İÇİN KİMSE BİŞEYLER YAPMAYACAK. AYNI DÜŞÜNCEYE SAHİP YURTSEVER ,GELECEĞİ VE AİLESİNİ DÜŞÜNEN ZİHNİYETLERİN BİRARAYA GELMESİDİR.  SAYGILAR..

Ümit, Antalya


Kesinlikle çok doğru bi yazı!! hepimizin söylemek istedikleri bunlar!!! bu ülke sadece bizim kimselere yedirmeye niyetimiz yok!!! biz Atatürk çocuklarıyız Türküz!! ülkemize sahip çıktıımızı bilsinler!!! Yurdumuzu milletimizi alamıycaklar!!

Buse, İstanbul


Öncelikle yazı mükemmel düşünceler ile yazılmış, çok beğendim. Bu kendini bilmez hainler asılsız iddialar ortaya atıyorlar. Başbakan! bile Kurtuluş Savaşı'nda Diyarbakırlı ile Manisalı yan yana savaşmadı mı diyor.

Ey Tayyip diyorsun ki "her Diyarbakırlı Kürt müdür veya her Kürt PKK'lı mıdır?" Onu örnek vermeyi biliyorsun da Şeyh Sait ayaklanmasında petrol dolu Musul'u kaybetmedik mi? Kürt çeteler ile kuvay-ı milliyeciler az mı mücadele etti?

Deniz Cüneyt, Ankara


Cumhuriyet öncesi Balkanlar'da on milyon Osmanlı tebası Türk yaşıyordu. Balkan savaşları sırasında bunun beş milyonu göçlerle Anadolu'ya geldi. Kalan beş milyonu da Balkanlar'da katledildiler. Yani bugünlerdeki moda deyimle soykırıma uğradılar. Nerede AB ve ABciler,nerede hepimiz Ermeniyiz diyenler ve onların destekcileri? Bugünlerde yine 8-10 şehidimiz var. Hepimiz Ermeniyiz diyenler, bırakın hepimiz Türküz demeyi, hepimiz Mehmetciğiz diyebiliyorlar mı? Açılımcılar şehit cenazelerine katılabiliyorlar mı?
''Şehitler ölmez, vatan bölünmez''doğru, ancak şehitlerimizi unutursak, unuttururlarsa,
işte o zaman şehitlerde ölür vatan da bölünür. Şehitlerimizi unutmayalım. Açılım için on bin kişiyle miting yapanlara en güzel cevap, şehit cenazelerine onbinlerle değil,yüzbinlerle,milyonlarla katılmak olmalıdır. Büyük Atatürk'ün de dediği gibi herşeye rağmen, ''Türkiye Cumhuriyeti, ilelebed yaşayacaktır." Selamlar.

İbrahim Büyükçulhacı, Denizli


Mrhb. Çok güzel yazılar var ama herkes sadece yazıyor. Paramparca olmuş bir sekilde ulusalcılar, yurtseverler, Kemalistler her köşede güzel yazılar yazılıyor ama herkes köşesinde kalıyor.

Güneş, İstanbul


Harika bir yazı. Vapurdan indim, gazeteyi aldım, okumaya başladım. Adamın biri şuna bak okudu yazıya demezmi. Ordan işte koptum...

Ellerinize, yüreğinize sağlık çok güzel bir yazıydı.

Burçin Büyüktürk, İstanbul


Ortaya koymuş olduğunuz bu aydınlatıcı bilgiler ışığında Türk miletini oluşturan bizlerin bir an önce güçlü bir istihbaratı çalışma ile istilaya uğramış tüm bu şehirlerimizi bu hain hareketten kurtarmak için bir halk konseyi kurarak planlı anlaşmalı ve kararlı bir tutumla harekete geçerek milletimizi bu elim pozisyondan hiç bir siyasi kanat gözetmeden ulusçu bir yaklaşımla gelecek nesli bu elim durumdan kurtarmamız gerekliliğini önemle arz ederim.

Esat Genç, İstanbul


Mükemmel bir yazi tesekkürler.

Fatih Şenol, Almanya


Düşüncelerinize katılıyorum gerekirse vatanın her karesi kanımızla ıslansın ama bu hayinler karşısında hakkımızı arayacağız.

Anonim


 
Y A Z I    H A K K I N D A K İ    G Ö R Ü Ş L E R İ N İ Z İ    B İ Z E    Y A Z I N
 


İsim:


e-posta:

Telefon: Şehir:  
(e-posta ve telefon bilgileriniz yayınlanmayacaktır)
Ziyaretçi defterini okumak için tıklayınız...

 

İletişim:  İstanbul: 0212 292 65 27   Ankara: 0312 417 27 01   İzmir: 0232 463 59 06   Adana: 0322 456 29 40